الكتريكي آنلاين | 391 تنوع كالا| ارسال سريع و رايگان الكتريكي آنلاين | 391 تنوع كالا| ارسال سريع و رايگان .

الكتريكي آنلاين | 391 تنوع كالا| ارسال سريع و رايگان

قيمت آنتن تلويزيون

 

اين مطلب در 4 بخش ارائه ميشود كه در هر بخش به يك موضوع خاص در باره آنتن رو ميزي مي پردازد

1_ آنتن هوايي بهتر است يا روميز

2_  معرفي انواع آنتن رو ميزي 

3_ توضيح هركدام از آنتن رو ميزي هاي معرفي شد

4_ نكات مثبت يك آنتن رو ميزي خوب براي خريد

 

 

(بخش اول) آنتن هوايي بهتر است يا روميزي

آنتن رو ميزي نوعي آنتن است كه براي استفاده هاي خانگي طراحي شده است. معمولا از اين نوع آنتن در ساختمان هاي بلند يا طبقات بالاي برج ها و آپارتمان ها استفاده مي شود. از آنجايي كه اين آنتن در نزديكي تلويزيون نصب مي شود، به راحتي مي توان آن را تنظيم نمود. در هنگام تهييه ي آنتن و نصب آن معمولا وقتي كه از فرستنده ي اصلي دور هستيد استفاده از آنتن هوايي منطقي تر است.

 

 

 

 

(بخش دوم)معرفي انواع آنتن روميزي

 

1 _ آنتن روميزي ورتكس مدل W40

2_ آنتن روميزي لالي الكترونيك مدل LE 2222 

3_ آنتن روميزي لالي الكترونك مدل LE 252

4 _ آنتن روميزي رسام مدل (بهترين مارك آنتن رو ميزي)

5_  آنتن روميزي فروزش مدل Galaxy-10m

6_ آنتن روميزي فروزش مدل Galaxy-3m

7_ آنتن روميزي هاني مدل 2020

8_  آنتن ديجيتال روميزي اسكاي مدل BAT06

9_  آنتن روميزي سيگنال مدل SG-10018

10_  آنتن روميزي فروزش مدل Galaxy-3m

11_  آنتن روميزي هاني (قويترين آنتن روميزيو/همينطور بهترين آنتن روميزي تلويزيون براي نقاط كور)

12_ آنتن روميزي امين مدل آهن ربايي

  

 

 

(بخش سوم) توضيح هركدام از آنتن هاي معرفي شده

1_  آنتن روميزي ورتكس مدل W40
آنتن هاي روميزي ديگر مانند آنتن هوايي دردسر ندارند و شما به راحتي مي توانيد اين آنتن ها را داخل خانه يا محل كار خود نصب كنيد. تنها لازمه ي اين آنتن ها اتصال به تلويزيون يا گيرنده هاي ديجيتالي مي باشد تا بتوانيد از كيفيت فوق العاده آنها بهره مند شويد.

آنتن روميزي ورتكس مدل W40 از پرفروش ترين مدل هاي موجود در بازار است كه در ابعاد 17x2x26 و وزن 130 گرم توليد شده است. اين آنتن پلاستيكي داراي منبع تغذيه است كه اين منبع با برق 220 ولت شهري هم خواني دارد. نوع سيگنال دريافتي اين مدل آنالوگ و ديجيتال بوده و يك خروجي دارد. از نكات مثبت اين مدل مي توان به تقويت كننده سيگنال اشاره كرد كه يكي از مهم ترين قابليت ها در آنتن هاي روميزي ست.

W40 فيش آنتن نيز دارد و مجهز به فيلتر 4G براي حذف پارازيت مي باشد. اين مدل برد تقويت شده اي براي دريافت سيگنالهاي ضعيف نيز دارد؛ در نتيجه از جهت كيفيت نمايش جاي هيچ گونه نگراني نيست.

اگر كم مصرف بودن اين آنتن را هم به قابليت هاي مثبتش اضافه كنيم؛ مي توانيم به اين نتيجه برسيم كه آنتن روميزي ورتكس مدل W40 يك انتخاب درست و اصولي براي تمامي افرادي ست كه مي خواهيد با كمترين زحمت، از  كيفيت خوب نمايش لذت ببرند.

2_  آنتن روميزي لالي الكترونيك مدل LE 222
از شروع توليد اين محصول بالغ بر 20 سال مي‌گذرد و در طول اين سنوات،  و كارآمد‌ترين آنتن‌هاي روميزي ساده (پسيو) در ايران مي‌باشد. در رابت لا قيمت اش هم بايد بگويم قيمت آنتن تلويزيون نسبتا ارزان تر است

جهت استفاده از بالاترين كيفيت در دريافت امواج، همانند تمامي آنتن‌هاي روميزي (توليد داخلي و يا  خارجي)، در طبقات بالا يا در فضاي باز مي‌باشد (امواج منتشر شده از فرستنده بايد به آنتن گيرنده برسد).

مهم‌ترين نقطه ضعف اين آنتن، نداشتن تقويت كننده است كه منجر به كارآيي نامناسب در طبقات پايين مي‌شود.

نقاط قوت:

نقاط قوت اين آنتن مي‌توان به قيمت مناسب و وزن سبك آن اشاره كرد. در صورت وقوع حادثه و افتادن، به دليل استفاده از مواد مرغوب، با كيفيت و سبك، محصول نمي‌شكند.

و مهم‌ترين مساله قيمت مناسب و كيفيت بالاي اين محصول مي‌باشد كه استفاده از اين محصول را مي‌توان به عنوان بهترين گزينه براي مصرف كنندگان مراكز استان و يا شهرهايي كه داراي فرستنده قوي هستند، دانست

3_  آنتن روميزي لالي الكترونيك مدل LE 252
 

آنتن روميزي لالي الكترونيك مدل LED طراحي شده مانند يك تلويزيون تخت مي باشد كه بسيار جالب و زيبا است اين محصول همراه با تغذيه يو اس بي 5 ولت ارائه مي گردد. يك خروجي كابل كواكسيال ارائه شده داراي خروجي تقويت شده براي محيط هاي بسته مي باشد 

 مدل (LE252) از آنتن‌هاي روميزي لالي الكترونيك است كه بسيار ظريف و زيبا، هماهنگ با انواع تلويزيون صفحه تخت (LCD-LED) طراحي شده‌ كه علاوه بر قرار گرفتن بر روي ميز، قابليت نصب روي لبه تلويزيون و يا به ديوار توسط پايه هاي مخصوص ( موجود در جعبه آنتن ) را دارد. مدل LE252 مجهز به منبع تغذيه و تقويت كننده قوي و پيشرفته با استفاده از تكنولوژي SMD است و توانايي دريافت تمامي شبكه‌هاي صداوسيما را دارد. اين مدل قابل استفاده براي انواع تلويزيون و گيرنده ديجيتال است. محصولات لالي الكترونيك ( سيما ) نتيجه ۳۰ سال تجربه گروهي است كه در توليد لوازم الكترونيكي فعاليت داشته و اولين توليد كننده اين نوع آنتن ها در ايران مي‌باشد. در ساخت اين محصول، استفاده از بهترين قطعات و مواد اوليه و چندين مرحله آزمايش موجب مي‌گردد تا محصولي با كيفيت بالا در خدمت شما هموطن عزيز قرار گيرد.

4_  آنتن روميزي رسام مدل C7
مشخصات اين آنتن
ابعاد: 3×21×24 سانتي‌متر
وزن: 400 گرم
جنس بدنه: پلاستيك
منبع تغذيه: ندارد
مشخصات فني
گيرنده باند: VHF , UHF , FM
نوع سيگنال دريافتي: ديجيتال
محدوده فركانسي:
– 170-230 مگاهرتز (VHF)
– 470-890 مگاهرتز (UHF)
– 40-108 مگاهرتز (VL & FM
امپدانس: 75 اهم
تعداد خروجي: 1
تقويت كننده‌ سيگنال: دارد
قدرت تقويت كننده(GAIN): 12
قابليت گردش: ندارد
كابل كواكسيال: ندارد
فيش آنتن: دارد
ساير مشخصات:
-آنتن اكتيــــو ضريب تقويت بالا
-نويز كم گيرنده امواج FM-VHF/UHF
-مناسب براي انواع گيرنده ديجيتال DVBT و DVBT2 -مناسب براي تلويزيون‌هاي LED و LCD
– امكان تغيير ضريب تقويت براي باندهاي UHF، VHF و FM
5_  آنتن روميزي فروزش مدل Galaxy-10m
آنتن روميزي فروزش مدل گلكسي براي دريافت سيگنالهاي ديجيتال استفاده مي شود. آنتن فروزش يكي از توليدات اين شركت نوپا مي باشد كه توانسته نياز كاربران مختلف را برآورده نمايد. بدنه اين آنتن از نوع پلاستيكي بوده و همچنين سيم اتصالي كه از پشت تلويزيون به آنتن روميزي فروزش متصل مي شود در متراژهاي 3 و 10 متري است.

آنتن تلويزيون فروزش مدل گلكسي از طراحي بسيار شيك و مدرني برخوردار است كه تماشاي تلويزيون را بسيار لذت بخش كرده است. با كمك اين آنتن، ديگر تغييرات آب و هوايي از جمله وزش باد و باران نمي تواند اختلالي در تصوير ايجاد كند. با وجود آنتن روميزي ديگر نياز نيست كه براي نصب به پشت بام خانه رفته و از آنجا آنتن را تنطيم و نصب كنيد. همانگونه كه از نام اين محصول مشخص است اين آنتن روميزي بوده و در داخل خانه مي توان از آن استفاده كرد.

7_  آنتن روميزي هاني مدل 2020
در حال حاضر در بيشتر خانه ها تلوزيون ها وجود دارد. براي اينكه بتونيم شبكه هاي مختلف را ببينيم بايد براي تلوزيون خود آنتن بزاريد. البته كه بايد بدانيد آنتن بايد باكيفيت باشد تا شما اذيت نشويد. اگر كه شما آنتن بي كيفيت بخريد تايم زيادي را بايد براي جا‌به‌جايي آنتن استفاده كنيد. آنتن روميزي هاني مدل 2020 يكي از بهترين مدل هاي آنتن موجود در بازار ايران است. در اين مقاله قرار است درباره آنتن هاي هاني بيشتر صحبت كنيم.

يكي از بزرگترين مزايا استفاده از آنتن رو ميزي صرفه جويي در مصرف سيم ميباشد باشد با بالا رفتن قيمت مس و متعاقب آن قيمت كابل آنتن هزينه گزاف بايد صرف خريد سيم آنتن از داخل آپارتمان تا پشت كرد كه با استفاده از آنتن روميزي هاني اين هزينه به صفر مي رسد.

بسياري از ساختمانها داراي كابل آنتن مركزي نيستند وبايد سيم را از نماي ساختمان به پشت بام منتقل كرده كه اين كار باعث زشتي نماي ساختمان مي شود.

پس در كنار گيرايي عالي و زيبايي آنتن روميزي اقتصادي بودن استفاده از  آنتن روميزي هم مزيتي است كه استفاد از آن را در منزل و يا محل كار به شما پيشنها ميكنيم

8_ خريد آنتن ديجيتال روميزي اسكاي مدل BAT06
وسيله‌اي بسيار پركاربرد است كه مي‌تواند در تمامي استان‌هاي كشور استفاده شود. گفتني است اين آنتن براي طبقات دوم به بالا و مكان‌هايي مناسب است كه دسترسي راحتي به پنجره دارند. اين آنتن نيازي به نصب ندارد، به‌راحتي روي ميز قرار مي‌گيرد و از طريق كابل به تلويزيون يا گيرنده‌ي ديجيتال متصل مي‌شود. علاوه‌بر تلويزيون، مي‌توانيد اين آنتن را با گيرنده‌هاي خودرو، كامپيوتر شخصي يا نوت‌بوك هماهنگ كنيد.

آنتن رو ميزي نوعي از آنتن است كه براي استفاده هاي خانگي طراحي شده است. معمولا از اين نوع آنتن در ساختمان هاي بلند يا طبقات بالاي برج ها و آپارتمان ها استفاده مي شود. از آنجايي كه اين آنتن در نزديكي تلويزيون نصب مي شود، به راحتي مي توان آن را تنظيم نمود.

طول كابل اين مدل 2.5 متر است و در كمترين فاصله از تلويزيون، عملكرد موردنياز را ارائه مي‌دهد. اين مدل از رزولوشن‌هاي  720p – 1080p – 1080i پشتيباني مي‌كند و با توجه به كيفيت كانال‌هاي صداوسيما، قادر است نياز كاربران را برطرف كند. مي‌توانيد اين آنتن را در منزل، محيط‌‌هاي صنعتي يا داخل خودرو استفاده كنيد. وزن اين آنتن بسيار سبك و بدنه‌ي آن از جنس پلاستيك است. اين محصول كمك مي‌كند كه آنتن‌هاي قديمي به‌طوركلي حذف شوند و به سيم‌كشي‌ از منزل تا پشت‌بام نيازي نباشد.

9_ خريد آنتن روميزي سيگنال مدل SG-10018
آنتن روميزي سيگنال مدل دو گيرنده انتني فوق العاده قوي براي تقويت سيگنال هاي ضعيف داخلي مي باشد داراي دو فيش كواكسيال براي خروجي سيگنال تقويت شده و فيش يو اس بي براي تغذيه و خروجي سيگنال مي باشد.شما مي توانيد از هر دو فيش طبق نياز خود استفاده كنيد. واينكه اين آنتن روميزي و برقي مي‌باشد كه تامين برق دستگاه از طريق USB كه توسط درگاه تلويزيون تامين مي‌شود، از محاسن اين محصول طراحي زيبا و مدرن آن است. گيرندگي فوق‌العاده بالاي اين محصول از ديگر مزاياي اين محصول است. اين آنتن مخصوص گيرنده‌هاي ديجيتال تلويزيون مي‌باشد.

10_ خريد آنتن روميزي فروزش مدل Galaxy-3m
داراي كابل 10 متري  توان مصرفي بسيار كم  داراي فيش آنتن متصل  تقويت كننده : دارد(LNA)  پشتيباني از رزولوشن 4K  پشتيباني از DVB-T و DVBT-2  قابل استفاده در محيط‌هاي صنعتي  كابل برق: دارد (داراي آداپتور 5 ولت)  تقويت كننده سيگنال‌هاي تلويزيوني  قابل استفاده در تمام استان‌هاي كشور  طبقات قابل استفاده : از زيرزمين به بالا  قابل استفاده در كمترين فاصله از تلويزيون  قابل استفاده براي دستگاه هاي گيرنده ديجيتال  آنتن داخلي با رنج فركانسي 860 - 470 مگاهرتز  قابل استفاده در تمامي طبقات، نقاط كور و زيرزمين  داراي گيرندگي تا فاصله‌ي 45 كيلومتري از فرستنده  سازگاري با گيرنده‌هاي: خودرو Notebook - DTV - HDTV PC  پشتيباني از رزولوشن‌هاي: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 4K

11_ خريد آنتن روميزي هاني كد 107
آنتن روميزي هاني مدل ۱۰۷ مخصوص اتصال به تلويزيون‌هاي مجهز به گيرنده‌‌ي ديجيتال داخلي طراحي و عرضه شده است، با استفاده از اين آنتن ديگر نيازي به آنتن هوايي نخواهيد داشت (در صورتي كه در محدوده شما پوشش امواج تلويزيوني خوبي داشته باشد). همچنين به‌ وسيله‌ي آنتن هاني مي‌توانيد تمامي شبكه‌هاي صداوسيما را با استفاده از گيرنده ديجيتال خود دريافت كنيد. آنتن مدل ۱۰۷ از اين مجموعه مجهز به يك كابل ۲ متري است تا بتوانيد به ‌راحتي آن را به تلويزيونتان متصل كنيد، براي نصب گيرنده به تلويزيون تنها كافيست كابل را به گيرنده ديجيتال خود متصل كنيد. اين آنتن پايه دار بوده و به راحتي روي ميز قرار مي گيرد. همچنين ابعاد اين آنتن مناسب بوده و فضاي زيادي را اشغال نخواهد كرد. با استفاده از اين آنتن، هيچ مشكلي بابت كيفيت تصاوير دريافتي از تلويزيون خود نخواهيد داشت. در اين محصول يك عدد كابل كواكسيال و يك عدد فيش تلويزيوني نيز قرار دارد. كه نسبتا آنتن روميزي ارزان است

12_ خريد آنتن روميزي امين مدل آهن ربايي
آنتن روميزي امين داراي ابعادي كوچك و قابل حمل 24X7 سانتي‌متر مي باشد. كه شباهت زيادي به آنتن روميزي سامسونگدارد. اين آنتن مخصوص گيرنده هاي ديجيتال است. شما با اتصال اين آنتن به انواع تلويزيون هاي LED ،LCD، پلاسما و ... مي توانيد تمامي شبكه ها و سيگنال هاي مورد نظر را بدون  نياز به  اينترنت دريافت كنيد. اين آنتن داراي آهن ربا جهت چسبيدن به سطوح فلزي مي باشد. كاربرد اين آنتن ها بسيار ساده بوده و زحمات مربوط به اتصال و تنظيم آنتن هاي هوايي كه روي پشت بام وصل مي شوند را نخواهد داشت .  

 

 

(بخش چهارم) موقع خريد يك انتن رو ميزي به چه  نكاتي دقت كنيم

 

توسط ويديو????????????????????

 

 


برچسب: بهترين آنتن روميزي تلويزيون براي نقاط كور آنتن هوايي بهتر است يا روميزي آنتن روميزي سامسونگ آنتن روميزي ال جي قويترين آنتن روميزي بهترين آنتن تلويزيون قيمت آنتن تلويزيون آنتن روميزي ارزان بهترين آنتن روميزي تلويزيون براي نقاط كور آنتن هوايي بهتر است يا روميزي آنتن روميزي سامسونگ آنتن روميزي ال جي قويترين آنتن روميزي بهترين آنتن تلويزيون قيمت آنتن تلويزيون آنتن روميزي ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۲:۰۱ توسط:الكتريكي آنلاين موضوع: نظرات (0)

بهترين مارك فتوسل

اين مطلب در 4 بخش ارائه ميشود كه در هر بخش به يك موضوع خاص در باره فتوسل مي پردازد

۱_  معرفي انواع فتوسل 

۲_ توضيح هركدام از فتوسل هاي معرفي شده

۳_نحوه وصل كردن فتوسل

 

 

 

بخش اول (معرفي فتوسل)

 

1_فتوسل نوري (بهترين مارك فتوسل)

                                                  

 

                                                       

2_فتوسل نجومي

                                               

 

                                                                   

3_فتوسل تايمردار

 

4_ فتوسل ليزري

 

بخش دوم (توضيح درباره فتوسل هاي معرفي شده)

 

1_فتوسل نوري:فتوسل هاي نوري با توجه به ميزان شدت نوري كه به آنها ميرسد عمل مي‌كنند . يعني هرچقدر محيط به تاريكي ميل كند فتوسل هم جريان بيشتري را از خود عبور داده و نور بيشتري را از لامپ شاهد خواهيم بود.

اين دستگاه ساده اما پركاربرد هستند

 

2_فتوسل نجومي:سم اين دستگاه در واقع ساعت نجومي است، ولي گاهاً به آن فتوسل نجومي هم مي‌گويند. اين دستگاه‌ها نياز به دريافت نور ندارد؛ و با يك برنامه كامپيوتري طلوع و غروب خورشيد را به صورت دقيق تشخيص داده و لامپ‌ها را خاموش و روشن مي‌كند. در بعضي از مدل‌ها حتي مي‌توانيد كوتاه و بلند شدن روز‌ها در زمستان و تابستان را هم تنظيم كنيد تا در مصرف برق صرفه جويي شود. پس اين فتوسل براي نصب در تابلو برق مناسب است، زيرا نيازي به دريافت نور ندارد.

 

3_فتوسل تايمردار:فتوسل تايمردار فانوس سيستم جهت روشن نمودن سيستم روشنائي وخروجي در هنگام غروب وخاموش نمودن خروجي ، پس از طي زمان تنظيم شده مي باشد. از فتوسل تايمردار فانوس سيستم براي مواردي مثل تابلو فروشگاهها كه نياز به روشن بودن آن ها تا طلوع نمي باشد ، مي توان استفاده نمود

4_ فتوسل ليزري:اساس كار سنسور فتوسل ليزري، بر پايه نور ليز بوده كه دستور قطع و وصل جريان را صادر مي كند. دراين مدل سنسور، يك منبع ليزر،‌ روي مسير مشخص شده ‌اي فوكوس كرده و هنگامي كه اين مسير به هر دليلي قطع شود،‌ دستور مشخصي از طرف فتوسل ليزري صادر خواهد شد. اين دستور ممكن است دستور روشن شدن يك منبع روشنايي، به صدا درآمدن يك آژير يا حتي به كار افتادن يك تلفن هوشمند باشد. فتو ليزري بسته به دقت، قدرت و سرعت عمل‌ شان مدل‌هاي بسيار متنوع و پيچيده‌اي دارند. اين فتو كاربرد بسيار خاصي دارد و معمولا در مكان‌هاي امنيتي و بسيار حساس صنعتي يا نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.(فتوسل اي ديجي كالا با قيمت بالا و كيفيت كم است)

بخش سوم (نحوه نصب فتوسل هاي معرفي شده)

نحوه وصل كردن فتوسل نوري:

 

نحوه وصل كردن فتوسل نجومي:

 

نحوه وصل كردن فتوسل تايمردار:

 

نحوه وصل كردن فتوسل ليزري:

 

 

نحوه  نصب فتوسل براي چند لامپ ????????????????????

    

براي متوجه شدن قيمت فتوسل/ خريد آن به اين شماره تماس بگيريد:

۰۹۱۰۸۸۲۹۰۹۰


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۰:۵۷ توسط:الكتريكي آنلاين موضوع: نظرات (0)